Brawo! Jesteś na liście!

Webinar odbędzie się 15 listopada o 21:00. Tego dnia otrzymasz dwa przypomnienia – jedno o 8:00, drugie o 20:30. W drugim mailu będą karty pracy.

Mam coś jeszcze dla Ciebie!

Możesz mieć ten webinar NA ZAWSZE za 33 zł!
Oferta jest ważna tylko przez 15 min!

Jeśli martwisz się, że nie zdążysz wszystkiego zanotować, nie będziesz mieć możliwości obejrzeć nagrania w ciągu 24 godzin albo po prostu chcesz później do tego wracać (w końcu dziecko będzie coraz starsze), to warto go kupić teraz. Otrzymasz:

  • dostęp do nagrania live’a,
  • notatki z podsumowaniem,
  • ściągawkę na lodówkę.

KUPUJĘ!
   69 zł  33 zł

Dostęp do nagrania dostaniesz 17 listopada.


Mam coś jeszcze
dla Ciebie!

Możesz mieć ten webinar NA ZAWSZE za 33 zł! Oferta jest ważna tylko przez 15 min!


Jeśli martwisz się, że:

  • nie zdążysz wszystkiego zanotować,
  • nie będziesz mieć możliwości obejrzeć nagrania w ciągu 24 godzin
  • albo po prostu chcesz później do tego wracać (w końcu dziecko będzie coraz starsze),

to warto go kupić teraz. Otrzymasz:

  • dostęp do nagrania live’a,
  • notatki z podsumowaniem,
  • ściągawkę na lodówkę.

KUPUJĘ!
   69 zł  33 zł

Dostęp do nagrania dostaniesz 17 listopada.

Czy ten webinar
jest dla mnie?

Czy masz czasem wrażenie, że mówisz jak do ściany?

Prosisz, tłumaczysz, a dziecko nic? Powtarzasz po raz setny, aż w końcu tracisz cierpliwość?

Przestań to robić!

Jasne, że z dzieckiem trzeba rozmawiać i objaśniać mu świat. Ale ciągłe powtarzanie i gderanie niczego nie uczy. To prosta droga do tego, by mały człowiek się wyłączył i zaczął ignorować Twoje słowa.

Wykład jest jedną z najmniej skutecznych metod nauki u dzieci, szczególnie tych małych.

Co w takim razie robić?

Musisz dostosować narzędzia do wieku dziecka!

Kluczem do współpracy jest

zrozumienie etapów rozwoju dziecka

Pokażę Ci to na przykładach:

1-1, 5 roku. Wielokrotnie tłumaczysz, by dziecko czegoś nie dotykało, a ono robi to z uśmiechem na twarzy. Mówisz: NIE dotykaj, a ono i tak wkłada rączkę. 

  • MIT: Dziecko jest nieposłuszne, testuje rodziców, robi na złość.

  • FAKT: W tym wieku potrzeba eksploracji i poznawania świata jest bardzo silna. Dziecko nie rozumie jeszcze zaprzeczenia „nie” (dopiero uczy się mowy), ale kojarzy je z gwałtowną reakcją rodzica, co często zachęca do dalszych eksperymentów.

Trzylatek. „Nie dam! To wszystko moje.”

  • MIT: Dziecko jest rozpuszczone, chytre i egoistyczne.

  • FAKT: Maluch ma ogromną potrzebę posiadania swoich rzeczy. Żeby nauczyć się „z serca” dzielić z innymi, potrzebuje najpierw zrozumieć, na czym polega własność, nacieszyć się daną rzeczą i zrozumieć, na czym polega współpraca. 

Dwulatek. Nie chcesz dziecku kupić batona, a ono rzuca się w sklepie na podłogę i głośno krzyczy.

  • MIT: Dziecko wymusza, terroryzuje, manipuluje, chce rządzić.

  • Dziecko ma niedojrzałą korę przedczołową, odpowiedzialną za kontrolę emocji. Kiedy nie może czegoś mieć, odczuwa frustrację, którą wyraża tak jak potrafi – ciałem. Nie powie przecież: „Mamo, jestem niezmiernie rozczarowany Twoją decyzją. Potrzebuję ochłonąć”.

Czterolatek. „Jesteś głupia”.

  • MIT: Dziecko jest bezczelne, wredne, nie szanuje rodzica.

  • FAKT: W tym wieku dzieci zaczynają wyrażać swoje emocje nie tylko ciałem, ale też werbalnie. Nie potrafią jednak ubrać tego w skomplikowane słowa. Poza tym, kiedy czują się źle, podświadomie liczą, że poczują się lepiej, sprawiając ból innym.

Dzięki takiej wiedzy zrozumiesz swoje dziecko i będziesz gotowa/gotowy wprowadzać narzędzia dostosowane do wieku – takie, które faktycznie działają!

Kluczem do współpracy jest

zrozumienie etapów rozwoju dziecka

Pokażę Ci to na przykładach:

1-1, 5 roku. Wielokrotnie tłumaczysz, by dziecko czegoś nie dotykało, a ono robi to z uśmiechem na twarzy. Mówisz: NIE dotykaj, a ono i tak wkłada rączkę. 

  • MIT: Dziecko jest nieposłuszne, testuje rodziców, robi na złość.

  • FAKT: W tym wieku potrzeba eksploracji i poznawania świata jest bardzo silna. Dziecko nie rozumie jeszcze zaprzeczenia „nie” (dopiero uczy się mowy), ale kojarzy je z gwałtowną reakcją rodzica, co często zachęca do dalszych eksperymentów.

Trzylatek. „Nie dam! To wszystko moje.”

  • MIT: Dziecko jest rozpuszczone, chytre i egoistyczne.

  • FAKT: Maluch ma ogromną potrzebę posiadania swoich rzeczy. Żeby nauczyć się „z serca” dzielić z innymi, potrzebuje najpierw zrozumieć, na czym polega własność, nacieszyć się daną rzeczą i zrozumieć, na czym polega współpraca. 

Dwulatek. Nie chcesz dziecku kupić batona, a ono rzuca się w sklepie na podłogę i głośno krzyczy.

  • MIT: Dziecko wymusza, terroryzuje, manipuluje, chce rządzić.

  • Dziecko ma niedojrzałą korę przedczołową, odpowiedzialną za kontrolę emocji. Kiedy nie może czegoś mieć, odczuwa frustrację, którą wyraża tak jak potrafi – ciałem. Nie powie przecież: „Mamo, jestem niezmiernie rozczarowany Twoją decyzją. Potrzebuję ochłonąć”.

Czterolatek. „Jesteś głupia”.

  • MIT: Dziecko jest bezczelne, wredne, nie szanuje rodzica.

  • FAKT: W tym wieku dzieci zaczynają wyrażać swoje emocje nie tylko ciałem, ale też werbalnie. Nie potrafią jednak ubrać tego w skomplikowane słowa. Poza tym, kiedy czują się źle, podświadomie liczą, że poczują się lepiej, sprawiając ból innym.

Dzięki takiej wiedzy zrozumiesz swoje dziecko i będziesz gotowa/gotowy wprowadzać narzędzia dostosowane do wieku – takie, które faktycznie działają!

Czemu warto mieć ten webinar?

Na zawsze!

1. Nie da się wdrożyć wszystkiego od razu

Uczenie się nowych sposobów współpracy z dzieckiem to proces. Mając nieograniczony dostęp do nagrania i podsumowania będziesz mogła/mógł wracać do poznanych treści

2. Dostajesz gotowe notatki i podsumowanie

Dzięki nim łatwiej Ci będzie wrócić na szybko do wiedzy z nagrania

3. Ściągawkę masz zawsze w zasięgu ręki

Ściągawka na lodówkę to lista narzędzi z konkretnymi przykładami. Skrótowe podsumowania wszystkiego co będzie na webinarze.


Po webinarze będziesz wiedziała:

  • jak możesz zachęcić dziecko do współpracy, zamiast gderania, nagród i kar

  • co zrobić, kiedy dziecko (0-7) nie słucha, wybucha złością, bije, obraża, kłamie, domaga się nieustannej uwagi, nie chce się ubierać, wychodzić, myć zębów itd.

  • jakie są najważniejsze potrzeby rozwojowe na poszczególnych etapach i jak je zaspokajać, żeby nie być skrajnie wyczerpanym.

  • jakie jest 35 narzędzi innych niż nieustanne tłumaczenie, przypominanie czy nagrody i kary

KUPUJĘ!
   69 zł  33 zł

Kto prowadzi webinar?

Agnieszka Semeniuk
Edukatorka Pozytywnej Dyscypliny

Agnieszka Semeniuk, zwana Mamą Belfer, pedagożka, edukatorka Pozytywnej Dyscypliny. Mama – bo na co dzień ogarnia dwójkę swoich dzieci, Belfer – bo jest nauczycielką nie tylko w szkole, ale też podczas kursów i webinarów dla rodziców.

Moją historię można podsumować jednym zdaniem – wiedziałam wszystko o wychowaniu, a potem zostałam mamą. Choć przed założeniem rodziny pracowałam z ponad setką dzieci, to dopiero te prywatne pokazały mi, że wcale nie tak łatwo być cierpliwym, nie wystarczy sobie postanowić, że się nie będzie krzyczało, tłumaczenia i rozmowy to za mało.

Dzięki Pozytywnej Dyscyplinie jak dotąd nie oszalałam, nie osiwiałam, a nawet mam poczucie, że zmierzam w dobrym kierunku. Wszystko, czym dzielę się z rodzicami, jest tym, co sprawdziłam u siebie. Wiem, że każde dziecko jest inne i widzę też , że wielu opiekunów potrzebuje jasnych, konkretnych rozwiązań, z których może wybrać to, co pasuje do ich indywidualnej sytuacji.

Uwielbiam pomagać dorosłym odkrywać przyczyny trudnych zachowań dzieci, a w wolnych chwilach czytam o nierozwiązanych sprawach kryminalnych:)